piątek, 2 listopada 2012

Bordo na paznokciach + włosowy tag

Cześć! Dziś będzie post z dwoma tematami, pierwszy będzie dotyczył będzie pięknego, bordowego, winnego lakieru do paznokci, a drugi tagu Moje włosy w pigułce (do zabawy zaprosiła mnie Anitka, dziękuję bardzo :)
Zacznę od lakieru. Od dawna szukałam idealnej winnej czerwieni, czegoś, co wpadałoby w bordo. I znalazłam na stosiku Golden Rose. Lakier to Golden Rose Rich Color nr 28, kosztował 6,50 zł. Oto on:
Na środkowym palcu są dwie warstwy, na pozostałych zgodnie z zaleceniem producenta jedna. Na żywo nie rzuca się to aż tak w oczy :) Wybaczcie ubytki przy końcówkach, lakier noszę już kilka dni podczas których zawzięcie szorowałam mieszkanie i stukałam w klawiaturę. Pędzelek jest duży i wygodny w malowaniu. A sam kolor jest naprawdę piękny.
A teraz TAG: Moje włosy w pigułce :)
Zasady:
- odpowiedzieć na 13 pytań.
- oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
- podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.
1. Twój naturalny kolor włosów:  
ciemny blond, w lecie ze złotymi refleksami

2. Twój obecny kolor włosów:
już od dwóch lat naturalny :)

3. Aktualna długość włosów:
ok 38 cm

4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
myślę, że tak mniej więcej do połowy pleców byłoby całkiem ok :)

5. Jak często podcinasz końcówki?
niestety, rzadko, chociaż ostatni raz zrobiłam to jakiś tydzień temu ;)

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
proste, aczkolwiek końcówki wykręcają się na wszystkie strony świata

7.Jaką porowatość mają Twoje włosy?
 myślę, że niską, ale nie za bardzo na tym się znam, więc to tylko moja hipoteza :)

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)? 
przetłuszczające się u nasady, a suche na końcach

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny? 
włosy myję codziennie stosując szampony głównie z Alterry, a po umyciu nakładam na nie odżywkę lub maskę, minimum dwa razy w tygodniu olejuję włosy, a po każdym myciu zabezpieczam końcówki jedwabiem w płynie, jakiś miesiąc temu całkowicie zrezygnowałam z prostownicy, staram się również ostawić suszarkę, ale czasem jej użycie jest konieczne, wtedy suszę włosy chłodnym nawiewem

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
prostownicy, wiatru i obciążających odżywek, a także kosmetyków do stylizacji

11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
żelek lniany jako maskę i odżywki z Biovaxu

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
rozpuszczone włosy i jakaś fajna opaska

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?  
bardzo bym chciała, żeby mi powiedziały tak na prawdę jaki olej lubią najbardziej :)

Nie taguję nikogo, wszystkich chętnych zapraszam do zabawy! Trzymajcie się, za kilka godzin weekend ;)       

4 komentarze: