niedziela, 17 marca 2013

Ostatnie nowości

Hej dziewczyny :)
Wybaczcie ostatnią nieobecność, czasem tak jest, że brakuje weny, chęci i nastroju, ale już wracam i postaram się bywać tu częściej. Dziś pokażę wam zakupy, które poczyniłam przez ostatnie 2 tygodnie. Bez gadania, zaczynam:
Wpadłam do Mydlarni Wrocławskiej i wypadłam z woskiem Yankee Candle Garden Sweet Pea (piękny, wiosenny, kwiatowy zapach) oraz mydłem z żółtą glinką, które już testuję :)
W Rossmannie uzupełniłam braki o płyn do kąpieli Luksja Lemon Pie oraz szampon Garnier Ultra Doux z drożdżami piwnymi i owocem granatu.
Przypadkiem wpadłam do sklepu helfy we Wrocławiu i kupiłam olej Vatiki z oliwą z oliwek, olejem z kaktusa i z migdałów. W aptece po raz kolejny kupiłam moją ulubioną maskę Revalid, o której już tu parę razy było :) Jest niezastąpiona.
Upolowałam też maskę do włosów Joanny z serii mleko i miód. Zdenkowany krem pod oczy AA Wrażliwa Natura zastąpiłam kremem pod oczy dla skóry wrażliwej firmy Flos-lek. Zakup suchego szampony Isany był natomiast deską ratunkową po niedokładnym zmyciu oleju z włosów. Sprawdził się świetnie i w dodatku nadał włosom pięknego, świeżego zapachu :)
Z kolorówki skusiłam się na lakier Oleśki z blogerskiej kolekcji (9 Peaches and Cream) oraz na lakier Essence Nude Glam w numerze 03 Cotton Candy
Kupiłam także rękawicę do masażu, z której pomocą mam nadzieję sumiennie i regularnie masować swoje ciało :)
Muszę się wam pochwalić: zapisałam się do Fitness clubu niedaleko mojego domu :) Jak na razie byłam na trzech zajęciach i jestem na prawdę bardzo zadowolona :)

Co wy ciekawego ostatnio kupiłyście? Uciekam nadrabiać zaległości na waszych blogach, buziaki!

11 komentarzy:

  1. Też kupiłam ten płyn do kąpieli z Luksji i moim zdaniem pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Luksję tez chce kupić ten zapach, bo jeszcze on mnie korci i będzie dosyć:P

    OdpowiedzUsuń
  3. musze w końcu kupić jakieś woski i kominek YC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ah te woski :D raz kupiłam i przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne nowości :) Chciałabym wypróbować wosk YC, olej Vatika i maskę Revalid :) Na suchy szampon Isana chyba też się skuszę, a Oleskowy lakier kupiłam w piątek i właśnie pomalowałam sobie nim 1 paznokieć, żeby sprawdzić, jak daje efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też muszę poszukać Oleskowego lakieru, bo kolor mnie kusi :)

    Kupiłam ten sam krem pod oczy teraz, wosk YC o tym zapachu posiadam i jest przyjemny :)

    Obs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawego jakoś nic - mleczko Delii ale tylko dlatego, że nie mieli micela ;)

    Kochana, zmień proszę mój adres w blogrollu na nowy - http://graymaluje.blogspot.com/ bo stary ktoś mi zaklepał, nim ja to zdążyłam zrobić (ekspresowo!). :( Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam ten płyn z luksji o zapachu czekolady i pomarańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę tego się nazbierało :D Mam tą maskę do włosów z Joanny, jest bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te rekawiczki peelingujace dobre i tanie :D
    u mnie już ostatnie dni Konkursu Walentynkowego - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten szampon z Isany, ale jednak wolę Batiste ;)

    OdpowiedzUsuń