czwartek, 26 kwietnia 2012

Ulubieńcy kwietnia + pytanie

Cześć! Miesiąc już się powoli kończy, więc czas na ulubieńców kwietnia (o matko, to juuuż? ;) Kwiecień obfitował w fajne kosmetyki do pielęgnacji, kolorówki jest tym razem mało. Ok, to zaczynamy:
po kolei:
  • Serum intensywnie ujędrniające + wyszczuplające Antycellulit marki Eveline - w tej kategorii mój kosmetyk nr 1, przebił Ziaję, którą pokazywałam w zakupach (i która się skończyła po dwóch tygodniach), rzeczywiście ujędrnia i napina skórę, nie wiem jak z cellulitem, bo go (jeszcze) nie posiadam :) pewnie też nieco "podbił" efekty Ziaji, niemniej jednak jestem z tego serum zadowolona także pod względem pojemności, wydajności i ceny (ok. 13 zł za 250 ml, dla porównania Ziajka ok. 15 zł za 150 ml)
  • Fuss Wohl Intensiv Creme - nowość rossmannowska do stóp, krem zawiera 10% mocznika i fantastycznie nawilża moje problematyczne stopy, stają się one miękkie i gładkie, naprawdę polecam
  •  puder Eveline Celebrity - w ciepłe dni używam go zamiast podkładu, nie powiedziałabym, że jest idealnie transparentny (chociaż kolor to 20 Transparent) więc dla utra-bladych  dziewczyn nie polecam, nie ściera się, nie podkreśla suchych skórek, nie wchodzi w pory, wygładza, czego chcieć więcej :)
  •  Avene Cold Cream do twarzy - krem do wrażliwej i bardzo suchej skóry, ja używam go co 2,3 dni na noc, rano moja skóra jest odżywiona, miękka, ma zdrowy koloryt, muszę jednak powiedzieć, że krem pozostawia tłustą warstwę, więc trzeba uważać i nie nadaje się pod makijaż
  •  i na koniec trzy cienie Inglota - od prawej: 361 Matte, 358 Matte oraz 378 Matte, tak głównie wyglądał mój makijaż w kwietniu, łososiowy cień na całą powiekę, jasny szary przy zewnętrznym kąciku i odrobina ciemnego w załamaniu
To tyle. Jeszcze mam do was ważną sprawę, a właściwie pytanie. Czy któraś z was korzystała z OPALANIA NATRYSKOWEGO? Wiem, że każda skóra inaczej reaguje ale jestem bardzo ciekawa efektu, robię przedślubny reaserch :) Oczywiście planuję iść przed ślubem ze 2 razy aby sprawdzić to sama, ale chciałabym poznać także wasze zdanie. Dzięki z góry! Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. ja mogę ci polecić to opalanie natryskowe , sama nie korzystała ale znam osobę która w tym "siedzi" i widziałam efekty na klientkach

    fajne zakupy choć nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. i co, efekty warte uwagi?:) ja chciałabym uzyskać naturalną opaleniznę, żeby to nie był jakiś sztuczny pomarańczowo-bury kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z opalania natryskowego nie korzystałam, więc niestety nie pomogę.

    A co do ulubieńców - używałam kiedyś Eveline serum intensywnie ujędrniające + wyszczuplające antycellulit i również byłam bardzo zadowolona z efektów jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba najlepszy taki produkt na rynku w tej cenie :)

      Usuń
  4. faktycznie ten puder nie jest do końca transparentny, ale bardzo go lubię :) z opalania natryskowego niestety nie korzystałam więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ten puder jest super na takie gorące dni :) szczególnie, aby przypudrować lekko korektor czy zmatowić twarz po nałożeniu filtra :)

      Usuń
  5. Kochana Otagowałam Cię - zabawa w 11 pytań, jeśli masz ochotę zapraszam:) http://aanula.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń