poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pytanie do Was :)

Cześć dziewczyny! Przychodzę do Was z małym zapytaniem. Otóż na początku grudnia, zaraz po wyjściu na światło dzienne kolekcji Jolly Jewels od Golden Rose zakupiłam dwie sztuki - możecie je zobaczyć w TYM poście. Czerwony mi przypasował, jednak turkusowo-srebrny o numerze 114 miałam na paznokciach tylko raz  i chociaż efekt też był fajny, to jednak nie moja bajka ;) Szkoda mi, żeby leżał nieużywany i niechciany więc postanowiłam w związku z tym zadać wam jedno małe pytanie.   
Czy byłybyście zainteresowane małym rozdaniem vel. konkursem, w którym można by było wygrać ten lakier? :) 
Wiem, że wielu z was podobały się te lakiery i może moja sztuka znalazłaby właścicielkę, która by go z chęcią przygarnęła :) Oczywiście do rozdania/ konkursu dorzucę jeszcze kilka nowych, kupionych szczególnie na tą okazję fantów :)
Dajcie znać czy jesteście zainteresowane takim rozdaniem :)
A oto sam lakier:
Czekam na wasz odzew czy ktoś miałby ochotę na przygarnięcie tego błyszczącego maluszka :) Trzymajcie się ciepło!

4 komentarze:

  1. Ja bardzo chętnie stworzę nowy dom temu błyszczącemu maluszkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze z chęcią przygarnę lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo to miłe z Twojej strony...ja poszukuję usilnie złotej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń