piątek, 23 marca 2012

TAG: Muszę to mieć!

ZASADY :
1. Napisz kto Cię otagował  i zamieść zasady
2. Zamieść banner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na liście Twoich kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które chciałabyś kupić lub chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisuj odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz tez zamieścić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.
Otagowała mnie Anitka, dziękuję :) Pokażę wam rzeczy, które chciałabym mieć, ale zdrowy rozsądek podpowiada, że róży, czy innych kosmetyków mam kilka i nie potrzeba mi kolejnego :D No to jedziemy:
www.allurabeauty.com
  • róż Sleek w odcieniu Pomegranate - cudny i niespotykany kolor :)
www.cafemakeup.com
  •  jeżeli Revlon Lip Butter ma nawilżyć moje usta i dodać im koloru, pragnę tego :D
www.ladymakeup.pl
  • Hakuro H100 - po prostu marzy mi się dobry kabuki :)
www.wizaz.pl
  • bronzer The Body Shop - wiele słyszałam o nim dobrego, ale ja zwykle nie używam bronzera, może czas się przełamać?
www.we-dwoje.pl


  •  toaletka to coś, o czym marzę najbardziej :) w naszym przyszłym mieszkaniu na pewno znajdzie się miejsce na taką małą białą, klasyczną :) te są piękne :)
To tyle. Taguję wszystkie dziewczyny, które mają ochotę wziąć udział w zabawie. Trzymajcie się :)



9 komentarzy:

  1. Aaa Pomegranate! Nie pożałujesz ;) To mój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kuś, błagam :D muszę odkładać na ślub ;)

      Usuń
    2. Ale przecież do ślubu też róż się przyda :)

      Usuń
  2. te lip buttery tez mnie troszke kuszą :P
    a kiedy slub? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie kusi bronzer TBS

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam maski z Biovaxa, więc nie mogę porównać

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz bronzera TBS pozostałe rzeczy z chęcią widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń