środa, 23 listopada 2011

Czerwone lakiery do paznokci

Witajcie! :) W galeriach handlowych już stoją choinki, na wystawach migają lampki, a pojutrze rozpoczyna się Jarmark Bożonarodzeniowy na wrocławskim rynku. Wszędzie czerwień, zieleń i złoto.Ja już niecierpliwie wyczekuję dnia, kiedy wsiądę w autobus i pojadę na święta do rodzinnego domu. Nawet już zaplanowałam mój świąteczny manicure ;) I właśnie o tym dziś chciałam krótko opowiedzieć: czerwone lakiery do paznokci. W ciągu roku właściwie baaardzo rzadko maluję paznokcie na czerwono, ale uwielbiam ten kolor zimą, a szczególnie w Boże Narodzenie. Oto moje aż cztery czerwone lakiery:


Od lewej: Golden Rode Paris nr 79 - piękna malinowa czerwień (oczywiście aparat tego nie oddał), Golden Rode Fantastic Color nr 128 - klasyczny, krwistoczerwony odcień, za nim bubel (ale piękny bubel ;) z Sephory w ocieniu PO6 Red Ruby (tu notka o lakierach z Sephory) i ostatni, metaliczny z serii Classic Golden Rose nr 04 (tu notka o tym lakierze).

Fotki w przybliżeniu:





 I jeszcze a propo złota. KatOsu dwa dni temu zrobiła super wideo o brokatowym ombre na paznokciach - tu filmik. Idąc za jej tropem pomyślałam, że rzeczywiście super ten motyw wyglądałby z wersji świątecznej, z czerwonym podkładem i drobinkami złota na tym czerwonym lakierze. Mam jeden złoty lakier i to jakiś magnetyczny z Essence (nie zwróciłam uwagi na to, gdy go kupowałam). Myślę, że się świetnie nada.

To kolor 05 pixie dust! Niestety mało trwały, ale na końcówki się nada :)

A wy na jakie kolory malujecie paznokcie zimą oraz w okres świąteczny? :)Pozdrawiam was serdecznie.

7 komentarzy:

  1. jarmark, uwielbiam go :) będę się musiała wybrać i zobaczyć co bedzie ciekawego w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Golden Rose ten drugi ma ładną, intensywną czerwień. Ten pierwszy wyszedł różowy. A srebrny może też służyć do fajnych wzorków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie takim podstawowym kolorem na okres zimowo-jesienny jest czerwony i wszelkie jego odcienie. I również uwielbiam lakiery Golden Rose, dlatego dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham czerwony i nie tlyko na swieta nimi maluje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czerwone lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwone lakiery są piękne uwielbiam je:-))*

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze sie wybrać na zakupy lakierowe;

    OdpowiedzUsuń