czwartek, 13 grudnia 2012

Kuracja Revalidem - czas start

Hej! Jak większość z was w okresie jesienno-zimowym borykam się z problemami z włosami. W ostatnim czasie zaobserwowałam, że moje włosy wypadają na potęgę. I to nie kilka włosów dziennie podczas mycia czy czesania :( Jako, że ten problem spędzał mi sen z powiek postanowiłam działać. I kupiłam Revalid:
Jak na razie zakupiłam opakowanie 90 kapsułek. Revalid zamówiłam na allegro, kosztowało mnie to ok. 30 złotych już z przesyłką. Trzeba jednak uważać na jego cenę w aptekach, gdyż w większości, w których pytałam o ten preparat dowiadywałam się, że należy za to samo opakowanie zapłacić nawet 70 zł! 
Revalid zaczęłam łykać 10 grudnia i biorę po 3 kapsułki dziennie. Kuracja ma trwać 3 miesiące, natomiast już pierwsze efekty powinnam zauważyć po miesiącu. Oczywiście około 10 stycznia pojawi się wpis podsumowujący mój  pierwszy miesiąc z Revalidem.
A jak tam wasze włosy w okresie zimowym? Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Mam obecnie ten sam problem - łykałam skrzyp i widzę poprawę, ale jeszcze nie jest tak jak powinno być. Jestem ciekawa efektów po Revalidzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać :) i powodzenia w dalszej kuracji skrzypem!

      Usuń
  2. bardzo jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy zimą strasznie się elektryzują i osłabiają. Ciekawa jestem jak ta kuracja podziała.

    www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie mam problemów z włosami zimą. ;d
    Zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również kupiłam Revalid na Allegro :) w aptekach lekko przesadzają z cenami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przesadzają :/ ale dobrze, że mamy allegro :)

      Usuń
  6. a masz może porównanie tego leku z biotebalem???

    OdpowiedzUsuń