piątek, 21 grudnia 2012

Świąteczny manicure dla mało uzdolnionych :)

Hej dziewczyny :) Święta już tuż tuż, jutro wraz z mężem jedziemy w końcu w moje rodzinne strony, już się nie mogę doczekać. Mojego dobrego, świątecznego nastroju nie zburzyło nawet choróbsko, które mnie od kilku dni trzyma ;) Mam dzięki temu więcej czasu, aby posiedzieć w domu i poczytać wasze blogi, a ostatnimi czasy zachwycam się pięknymi manicure'ami, które robicie sobie na święta :) Moją absolutną mistrzynią w tym temacie jest Ewalucja (jej sweterkowo-rudolfowy mani z ostatniego posta to dzieło sztuki :). Ja nie jestem aż tak zdolna, więc postanowiłam pobawić się trochę metodą kropkową i stworzyłam dwa absolutnie łatwe zdobienia utrzymane w kolorystyce Bożego Narodzenia :) Ostrzegam, moje mani jest na prawdę banalne, no i nie wyszło też tak, jakbym sobie tego życzyła, ale pokażę wam, bo może kogoś zainspiruje :) Zapraszam do oglądania :)
Obydwa zdobienia są bardzo delikatne. Pierwszy z nich to mani choinkowy. Na całą płytkę nałożyłam neutralny, mleczno-różowy lakier, a na serdecznym placu zmalowałam choinkę :) Pięć kropek zielonych tworzących niby drzewko i trzy kropki czerwone, imitujące bombki, a na szczycie kropka a'la gwiazdka w kolorze złotym :) Proste, delikatne, wyjdzie każdemu :)
Druga propozycja również bazuje na mlecznym lakierze podkładowym, a na dole paznokcia, pod lekkim skosem zrobiłam trzy kropki imitujące świąteczny cukierek :)  ten mani nie wyszedł mi rewelacyjnie, jednak co prawa ręka, to nie lewa, ale też wygląda fajnie :)
Powiedzcie dziewczyny jaki wy manicure wybieracie na święta? Klasyczna czerwień, wzorki czy coś innego? Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. śliczny ;)
    Ja jeszcze nie myślałam nad manicure, może w tym roku postawię na złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złotko jest zawsze dobrym rozwiązaniem na święta :)

      Usuń
  2. fajnie, tak subtelnie, delikatnie, miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Święta zamierzam sobie taką kropkową choinką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka choineczka jest na prawdę łatwa i efektowna :) i można dodać inne "ozdoby", jak brokat lub gwiazdki z papieru :)

      Usuń
  4. świetny pomysł :) efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pazurki, bardzo fajny mają kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pomysłowo z tą choinką:D Super to wygląda.

    Wesołych Świąt Kochana:)

    OdpowiedzUsuń